ANKA-DER33 Başkanı Mehmet Türe’den Jandarma Teşkilatı’nın Kuruluş Yıl Dönümüne Anlamlı Kutlama

ANKA-DER33 Başkanı Mehmet Türe mensubu olduğu ve Milletinin huzur ve güvenliğinin teminatı olan Jandarma Teşkilatı’nın kuruluş yıl dönümü dolayısıyla anlamlı bir kutlama mesajı yayımladı

ANKA-DER33-Başkanı Mehmet Türe, Türk milletinin huzur ve güvenliğinin teminatı olan Jandarma Teşkilatı’nın kuruluş yıl dönümü dolayısıyla anlamlı bir kutlama mesajı yayımladı. Geçmişte bu şerefli üniformayı uzun yıllar boyunca gururla taşımış olan Türe, eski bir jandarma personeli olarak teşkilata olan bağlılığını ve duyduğu derin saygıyı dile getirdi.
​Sosyal medya hesapları üzerinden paylaştığı mesajda, jandarma saflarında geçirdiği yılların hayatındaki en müstesna yere sahip olduğunu vurgulayan Başkan Mehmet Türe, şu ifadeleri kullandı:
​”20 yıl boyunca onur ve gururla görev yaptığım, mensubu olmaktan her zaman büyük bir şeref duyduğum Jandarma Teşkilatımızın kuruluş yıl dönümünü en kalbi duygularımla kutluyorum. Vatanımızın bölünmez bütünlüğü, milletimizin birlik ve beraberliği ile halkımızın huzur ve güvenliği için gece gündüz demeden, canla başla çalışan; generalimizden erimize kadar tüm kahraman meslektaşlarımı saygı ve sevgiyle selamlıyorum.”
​”Şehitlerimizi Rahmet, Gazilerimizi Minnetle Anıyorum”
​Mesajının devamında vatan savunmasında canlarını feda eden kahramanları da unutmayan ANKA-DER33 Başkanı Türe, Türk askerinin fedakarlığına dikkat çekerek sözlerini şöyle tamamladı:
​”Kanlarıyla bu toprakları bizlere vatan yapan aziz şehitlerimizi rahmet ve minnetle yad ediyor, kahraman gazilerimize şükranlarımı sunuyorum. Jandarma Teşkilatımızın her bir ferdine görevlerinde üstün başarılar diliyorum.”
​Mehmet Türe’nin bu vefa dolu ve anlamlı paylaşımı, hem sivil toplum kuruluşları çevresinde hem de jandarma camiasında büyük bir beğeni ve takdir topladı. Şanlı tarihi boyunca milletinin emrinde olan Jandarma Teşkilatı, vatan sevgisiyle dolu neferleriyle Türkiye’nin dört bir yanında güven vermeye devam ediyor.
Başa dön tuşu